18 Mart 2014 Salı

motorpsycho - bir norveç kültü

1989 yılında kurulan norveç'te kuruldu.  heavy metal grubu olarak kurulan, ilk albümleri grunge olarak kabul gören, şarkıları jazz, rock, pop, metal, indie gibi pek çok türle gel git halinde olan ilginç bir yapıdır motorpsycho.

garip bir şekilde tanıştım kendileriyle. bilen bilir, str8 diye bir parfüm var, bir de onun lanet olası bir reklamı. arabalı, atraksiyonlu. google'a girip gayet standard bir arama yaptım; "str8 ad" "music". bir kaç forum araştırdım, yaklaşık sonuçlara ulaştım. bir yerde "motorspycho - stalemate" yazıyordu, forum rusçaydı, gece 05 sularıydı ve yarın girmem gereken bir sınavım vardı. risk almak kaçınılmazdı artık.. soulseek'de motorpsycho diye aratılıp norveçli bir kullanıcıdan grubun bütün albümlerini çekme işlemleri en nihayetinde başlamıştı.

sabah uyanıp stalemate'i dinledikten sonraki ruh halim aklıma geldikçe hala tüylerim diken diken oluyor.

her neyse, vaktiniz varsa, popüler olmayan ve tüketim çılgınlığınıza alet edemeyeceğiniz, zaman zaman 30 dklık şarkılarına sabır ve şefkat gösterebileceğiniz bir grup arıyorsanız, motorpsycho'ya bir göz atın. 

başlangıç için önerim:  vortex surfer


Motorpsycho


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder