30 Mart 2017 Perşembe

01100101 01111001 01100101 01110011

gözlerini en ince detaylarına kadar ezberledim.

uçsuz bucaksız bir deniz, zarif göz bebeklerinde yansıdığında doğanın vereceği tepkiyi nasıl da merak ediyorum! üstelik bu gözlerin hakkında merak ettiğim tek şey değil.

mesela;
gözlerin hangi hızda açılıp kapanıyor? (bunu hesaplayabilecek kadar uzun süre gözlerinin içine bakabilecek miyim? emin değilim.) ne kadar süre gerekli ışığımın sana yansıması için?

gözlerinde mutluluk var, en azından fotoğraflarda, ya da seni gördüğüm kısacık - gözlerinin içinde kaybolduğumu anlamandan korkup sana bakabildiğim müthiş süre - zaman diliminde. eğer başka bir sebepten gözyaşı dökecek olursan, gözyaşlarını silmemi ister misin?

gözlerinin etrafındaki çizgilerde ben de yer edinebilecek miyim bir gün?

bir de gülüşün var. daha o bölümü bitiremedim. bilerek ölüp baştan başlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder